KOLONTÁR

2010.10.25. 22:38

 

 

                                           Kolontár .

 

 

                            Sajnos megtörtént ez a valószinütlennek tűnő eset.

 

Magyarországon olyan katasztrófa történt , ami emberek százainak munkáját tette a földdel egyenlővé , nem beszélve a kilenc halottról , és a több száz sérültről.

 

Most megpróbálok egy fotót feltölteni , de mivel panorámafotó , így  hosszában kisérletezem a feltöltéssel. Elnézést kérek , ha nem a megszokott módon láthatjuk.

 

Sikerült. Ezen felbuzdúlva , még keresek pár olyan fotót , amit én készítettem , és csak erről szól...

 

Mai napra az utolsót teszem fel.

 

 

 

 

Most megint egy felkerül , később a címét is beírom...

 

 

 

 

 

Nézzünk még pár fotót , hátha elfogadja a blogom...

 

 

 

 Másnap , a dombodalról a vasutállomás fölött .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy gabonaasztag oldalából fotóztam , végül odamentem a csoportokhoz , de nem kérdeztem semmit , és engem se kérdezett senki. Szabadon fotózhattam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az alább látható fotót a katasztrófa másnapján készítettem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egész héten , Ajkán a Sportcsarnok környéke tele volt Tv stábokkal , és állomások közvetítőkocsikkal.

 

Most egy ilyen fotó teszek fel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üdvözlettel,  Imre

 

 

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://tajkepfotokesvariaciok.blog.hu/api/trackback/id/tr62399243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása