Hétközi TOTÓ !

 

          Kedves olvasóim ,   és   Barátaimnak tartott

     

                   rendszeres    kommentelőim !

 

Arra gondoltam , mivel sokat töprengtem rajta , hogy bizonyos számításaim lehetne alkalmazni  a TOTÓRA is .

 Ezek nem mások , mint TIPPMIX variációk , TOTÓRA átültetve .

   A kérdést viszont egészen másként teszem fel , hiszen más is a lényeg .  Ha egy adott mérkőzésszámból például négyet nem találok el , mennyi darab hármas kötéssel tudnám eltalálni , magyarul feljavítani a tippjeim . Vagy írjam azt , hogy kettes kötéssel .Maradjunk a hármas kötésnél , mert az szimpatikusabb .

 Majd leírom esetleg más verzióban is , a lényeg, gondolkodjunk el rajta , és utána gyerekjáték lesz a TOTÓN is a nyerés .

Ha hét meccsből négyet nem találunk el , az ugyanolyan  mintha hét meccsből négyet eltalálunk , és kell mondjuk tizenkét darab hármas kötés .

 De TOTÓ formulára még nem ültette át senki , csak most én , aki néha jó ötletekkel jön elő .

 Leírom először ezt a varit , és utána a TOTÓRA alkalmazott eljárást is .

 

Tippmix vari ...

1  2  5  

1  2  6

1  3  5

1  4  5

1  6  7

2  3  4

2  3  7

2  4  7

2  5  6

3  4  6

3  4  7

5  6  7

Tizenkettő hármas kötés , ami tudja a hétből négyet eltalálsz , mennyi darab hármassal fogod le ,a tippmix  varit .

 

Totónál ugyan így kell leírni , totó alapon , de a kérdés már így hangzik ...

Hétből négyet nem találsz el , mennyi darab három két eséllyel javítod fel ?

Ugyanezzel a módszerrel .

 

Végül ez nem más mint hét három esély vezetéses totókulcsa , a saját verzióm szerint .

 Az alaposzlopot is meg kell játszani .

Természetesen hat fixet , aki járatos a tippmixben , az könnyedén eltalál . mivel hat eltalált fix esetére van beállítva a vari . De öt eltaláltnál , négy eltalált fix esetén is működőképes , és nyereséges a varid .

 

 

(/)           2      3       4       5      6      7        8       9      10     11      12  Alapsor

---------------------------------------------------------------------------

1 : X 2.....X 2 ...X 2....X 2.....X 2 .................................................................1

2 : X 2.. ..X 2 ............................X 2....X 2.....X 2....X 2................................1

3 :..................X 2 ....................X 2....X 2......................X 2.....X 2............... 

4 :...........................X 2............X 2..............X 2...........X 2......X 2...............1

5 : X 2............X 2.....X 2 .....................................X 2......................X 2.......1

6 :..........X 2......................X 2............................X 2....X 2 .............X 2.......1

7 :....................................X 2............X 2.....X 2.....................X 2....X 2.......1

 

Eddig a variáció , TOTÓ alapra ültetve .

 

Szünetet azért tartottam  , mert egyrészt elég volt nekem is annyi , hogy olvasgattam a kmmenteket, mivel mással foglalkoztam , és foglalkozom most is . Nem arról van szó , hogy a blogot hanyagolnám .Csak fotózom is , és nagyon sokan látogatják fotóim ...Illik válaszolnom ott is .

 Rendszeresen látogatják ezt a blogot, és találnak benn néhány jó varit, amit alkalmaznak is .

 

Ez is a célom . Jó varik rövidek de ütősek legyenek .

 Fejtegették benn a kommentek közt, ennyi szelvényszámmal , annyi szelvényszámmal ...

 Szerintem azok a varik már túl jók , és túl sokat lehet vele bukni .Egy barátom, aki hírét se hallotta a blogomnak , de amíg dolgoztam a gyárban , isten nyugasztalja azokat az éveket , ..én adtam és készítettem neki a jobbnál jobb varikat , és nyert vele .

 Minap találkoztam vele az utcán .

  Szia Toncsi !

 Panaszkodott...

 A Puttóra játszott mostanában egy haverjával . Hát odáig fajult a dolog , hogy már ötven-hatvan ezerért játszottak ... szépen jött is egy darabig , egyszer csak minden pénzük odalett.

 Azt mondta .. adjak egy jó számsort. Megfizeti ..

Megjegyzem még sose csináltam pénzért varit .

Hát én csak négy számot javasoltam..

1 ..... 3  ....5  ........7 .

A többit tedd hozzá . Mondtam .

De azt már nem mondtam el neki , ha nekem lett volna hatvanezer forintom , én vettem volna egyszer 100 eurót, és a maradékból meg vígan nyertem volna , de nem a Putton .

 

Eddig a történet . Nem hiszem , hogy baj lenne , ha több pénzzel kisértjük a szerencsét .Hiszen aki nem játszik , az nem is veszt . De nem is nyer .

 De néha meg kell tudni húzni a féket, mert elszalad a bicikli .

 Visszatérve az előző variációhoz...

 Csak négyezernyolcszázötven forint, illetve még ötven , mert az alaptippet megjátszani kell, de egy sort nem lehet feladni .

 Tehát 4900 forintért vígan nyerhetsz , vagy nyerhettek .

 Sok sikert , szerencsét .

 

Imre Lakat

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tajkepfotokesvariaciok.blog.hu/api/trackback/id/tr362784354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása